Dział posprzedażowy

Kontakt

Ogólne warunki składania reklamacji

  1. Reklamacja winna być złożona na formularzu reklamacyjnym:
    -osobiście w miejscu zakupu lub,
    -za pośrednictwem strony internetowej www.salonika.pl/kontakt/dzial-reklamacji lub,
    -na adres e-mail reklamacje@salonika.pl (formularz do pobrania na stronie poniżej),
  2. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć: kopię dowodu zakupu, a w celu usprawnienia procesu reklamacji zdjęcia reklamowanego towaru,
  3. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji montażu i użytkowania, która jest przy towarze lub na opakowaniu,
  4. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni licząc od dnia następnego po jej przyjęciu przez dział reklamacji oraz poinformowania kupującego w jaki sposób została zakończona reklamacja w formie e-mailowej.

Regulamin przyjmowania zwrotów w salonach łazienek Salonika

W trosce o jakość usług oraz biorąc odpowiedzialność za sprzedawany towar możemy przyjąć zwrot towaru w wyjątkowych sytuacjach i na określonych warunkach. Musimy pamiętać, że zwracany towar zostanie wydane innemu klientowi, dlatego musi być pełnowartościowy.

Zwrot może być przyjęty gdy spełnione są wszystkie opisane niżej warunki:

– Zwrot dokonany jest do 45 dni od daty zakupu, na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży faktura/paragon.

– Zwrot dotyczy pozostałej po montażu nadwyżki / niewykorzystanego zapasu a ilość zwracanego towaru nie przekracza 10% zakupionej ilości tego asortymentu.

– Towar w dniu dokonywania zwrotu jest w stałej ofercie salonu i jest dostępny na magazynie w ilościach handlowych.

– Towar jest pełnowartościowy, czysty i oryginalnie zapakowany (tylko pełne opakowania płytek, brak jakichkolwiek oznak używania).

UWAGA!
NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW ANI NIE WYKONUJEMY WYMIANY TOWARÓW SPROWADZANYCH NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE KLIENTA.

Dane kontaktowe do działu reklamacji:
reklamacje@salonika.pl
tel: 888 498 875

Formularz reklamacyjny














    Na podstawie (Kodeks Cywilny, art.561 i 568) art. 560 K.C. wybór żądania należy do reklamującego
    *gdy wada lub usterka danej części lub jej brak nie wpływa istotnie na całość użytkową zakupionego produktu



    KONTAKT

    Salonika Design
    ul. Związkowa 35
    20-148 Lublin

    pon-pt: 9.00-19.00
    sobota: 9.00-15.00
    niedz.: nieczynne

    tel: 81  740  99  30
    kom: 692 441 734

    Salonika Eco
    ul. Gospodarcza 42
    20-211 Lublin

    pon-pt: 9.00-18.00
    sobota: 9.00-14.00
    niedz.: nieczynne

    tel: 608 821 096

    Salonika Eco
    ul. Lubelska 1
    21-300 Radzyń Podlaski

    pon-pt: 9.00-17.00
    sobota: 9.00-14.00
    niedz.: nieczynne

    tel: 83 352 07 03 

    Odwiedź  nas również na:

    Copyright 2020 Salonika. All rights reserved.